۱.۵ تن مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

سرهنگ قباد خنجری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از این مجموع کشفیات مواد مخدر یک تن و 441 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک بوده که در مقایسه با آمار مدت مشابه از  افزایش 42درصدی مواد مخدر حکایت دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف 32 قبضه سلاح از قاچاقچیان و افزایش 45درصدی کشفیات خبرداد و بیان کرد: 3هزار و 947 نفر از افراد دستگیر شده توزیع کنندگان و 117 نفر نیز از میان قاچاقچیان عمده مواد مخدر بوده‌اند که به مراجع قضایی تحویل شده‌اند.

سرهنگ خنجری تعداد افراد معتاد دستگیر شده استان کرمانشاه را یک هزار و 342 نفر دانست که به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد تحویل داده شده‌اند و در مجموع آمار تعداد دستگیرشدگان شامل معتادان، توزیع کنندگان و قاچاقچیان را چهار هزار و 64 نفر اعلام کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: از ابتدای امسال تاکنون 494 مرحله طرح پاکسازی در استان کرمانشاه اجرا شده که در نهایت منجر به دستگیری یک هزار و 232 نفر شده است.

سرهنگ خنجری بر لزوم اعتماد مردم به پلیس مواد مخدر تاکید و خاطرنشان کرد: در امر مبارزه با مواد مخدر همکاری مردم الزامی است، زیرا این امر بدون مشارکت مردم انجام شدنی نیست و بر این اساس علاوه بر لزوم اعتماد مردم به پلیس، ارتباط گیری مردم از طریق سامانه 128 نیز توصیه می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com